پایه های تقویم رومیزی چند نوع است؟
نوشته شده توسط : حسین احمدی

به همین دلیل توجه به اندازه آن که باید روی میز قرار گیرد یا میزان فضای کافی برای قرار دادن دفترچه یادداشت افراد روی آن مهم است. به عنوان مثال ، اگر کالاهای فرهنگی مربوط به کودکان را می فروشید ، استفاده از عکس کودکان فقط کافی نیست ، اما اگر عکس ها به گونه ای ایجاد شوند که این کودکان از این محصولات فرهنگی استفاده کرده و با آنها بازی کنند ، مطمئناً تأثیر بیشتری خواهد داشت. تبلیغ کار شما سرانجام ، اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی مفید ، موثر ، ارزان و اقتصادی برای سال جدید هستید ، تقویم رومیزی یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید. در این نوع پایه می توانید طرح مورد نظر را چاپ کنید.

به طور کلی ، پایه های تقویم رومیزی به دو نوع جامد و غیر جامد طبقه بندی می شوند. کیفیت چاپ تقویم رومیزی: یکی از پارامترهایی که تعیین می کند کدام تقویم دسک تاپ برای یک سال روی میز استفاده شود ، رنگهای روشن و نوع طرح است. تقویم رومیزی یکی از موارد تبلیغاتی که در پایان سال توسط شرکت ها تهیه می شود یا بصورت مستقل بین مشتریان و شرکا توزیع می شود ، تقویم رومیزی ویژه / تقویم رومیزی تبلیغاتی / تقویم رومیزی اداری / تقویم رومیزی پیچیده ، چاپ تقویم رومیزی است تبلیغات موثر

توجه داشته باشید که اندازه ها و چاپهای اساسی ممکن است برای تقویم رومیزی سفارشی / تقویم رومیزی تبلیغاتی / تقویم رومیزی اداری / تقویم دسک تاپ پیچیده متفاوت باشد. اما باید توجه داشته باشید که مقاومت این نوع پایه بسیار کمتر از پایه جامد است. بنابراین ، شرکت ها یا شرکت ها باید یک تقویم برای علامت گذاری داشته باشند. اما همانطور که گفته شد ، می توانید از این تقویم ها برای برند سازی و تبلیغات با طراحی تقویم رومیزی هوشمند استفاده کنید. اما در بیشتر موارد ، از پوشش سخت یا شیشه چاپ شده و سلفون (اصطلاحاً پایه سلفون) استفاده می شود.

قیمت مناسب ، سرعت تحویل و کیفیت بالا از مزایای چاپ و تبلیغات یکپارچه است. تقویم رومیزی ویژه توسط مجموعه باسیل با کیفیت بالا و قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن چاپ می شود. انواع تقویم رومیزی بر اساس 2 نوع تقویم پایه دسکتاپ پایه و تقویم پایه رومیزی غیر جامد است. پایه غیر سفت و سخت تقویم رومیزی پایه ای است که از مقوا ساخته شده است. این باعث می شود تقویم رومیزی شما با تقویم رومیزی موجود در بازار متفاوت باشد. کارمندان دفتر با برنامه های شلوغ ترجیح می دهند از تقویم های مختلف رومیزی برای نوشتن رویدادها و قرارها انتخاب کنند. در مورد طراحی های جذاب از ما سال کنید.

در این مقاله ، ما به دنبال روش های موفقیت آمیز برای استفاده از تقویم رومیزی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر هستیم. تقویم رومیزی معمولاً از 12 برگ تشکیل شده است. علاوه بر این 12 برگ ، 1 صفحه پایه به عنوان پشتوانه یا به عبارتی به عنوان جلد به این صفحات اضافه می شود. علاوه بر این ، باید قدرت ادامه در ذهن افراد را داشته باشد. سعی کنید از مطالبی استفاده کنید که برای مخاطبان شما جذاب باشد: اگر می خواهید تقویم دسک تاپ شما برای مخاطبان جذاب باشد ، باید محتوایی را انتخاب کنید که به راحتی با مخاطبان صحبت کند. به یاد داشته باشید افرادی که از تقویم رومیزی استفاده می کنند هر روز به آن نگاه می کنند و به راحتی متوجه کاستی های آن می شوند و تمام این کاستی ها را به برند شما نسبت می دهند.

هرچه زمان بیشتری برای انتخاب تصویر صرف کنید ، در واقع زمان بیشتری برای تماشاگران به برند شما خواهید داشت. تا اینجا با اصول اولیه آشنا هستید. اگر سفارشی برای چاپ تقویم رومیزی دارید ، می توانیم نام و جزئیات نام تجاری شما را در پایه تقویم یا صفحات تقویم وارد کنیم. اگر می خواهید تقویم رومیزی خود را بصورت انحصاری سفارش دهید ، می توانید شبکه ای ویژه برای خود طراحی و انتخاب کنید. اگر می خواهید جلد تقویم رومیزی خود را سفارش دهید ، می توانید از جعل طلاکاری یا نقره استفاده کنید. اگر نمی توانید تقویم رومیزی ایجاد کنید ، می توانید از یک طراح کمک بگیرید.

اگر رویدادهای فرهنگی ، ورزشی ، ملی و سفارشی کردن زمینه تقویم رومیزی ممکن است خیلی رایج نباشد. اما اگر علاقه مند هستید ، می توانید با توجه به زمینه فعالیت ، جعبه تقویم را روی دسکتاپ خود طراحی کنید و آرم ، شعار یا طرح خود را روی آن چاپ کنید. در طول آموزش تقویم رومیزی فتوشاپ ، مراحل طراحی را طی خواهیم کرد ، اما در این بخش می توانید فایل تقویم رومیزی باز را از لینک زیر بارگیری کرده و از آن به عنوان الگوی تقویم رومیزی استفاده کنید. اما باز هم ، جعبه های تقویم رومیزی سفارشی بسیار رایج نیستند. تنها چیزی که باید بخاطر بسپارید این است که تقویم کاری که انتخاب می کنید نه خیلی کوچک باشد و نه خیلی بزرگ.





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: